كلام بنات

الخميس، أغسطس ١٨، ٢٠٠٥

ساعات.......

- ساعات بحس بوحدة رهيبه و انا وسط الدنيا كلها...مع اصحابي او عيلتي...او اي حد بحبه.
- ساعات مبقدرش اقول "لأ" لحد بحبه علي اي حاجه يطلبها...مع انها اول كلمات قاموسي اللغوي.
- ساعات كتير بحس ان الناس مش بتفهمني صح...و بيعاملوني علي اني زايرة من كوكب زكزك.
- ساعات بيبقي نفسي اقول حاجه لحد معين....بس بتكتم مره واحدة قبل ما انطق حرف واحد حتي.
- ساعات بزعل لما حد بيقولي اني ممكن ابقي زوجه هايله...بس أم....أشك؟!! ليه يعني....انا صحيح ماليش في الأطفال قوي..بس لما يبقي عندي ابن او بنت الموضوع هيبقي مختلف.
- ساعات القريبين مني بيتخنقوا من خوفي و قلقي عليهم.
- ساعات مبفهمش تلميحات الأخرين لحاجات معينه....ما اسهل ندخل في الموضوع من غير لف و دوران.
- ساعات بعشق اللفلفه في الشوارع دون التفكير في الوصول لوجهة محددة.
- ساعات بتخيل نفسي حبيبة الراعي في قصيدة كريستوفر مارلو. بحب القصيدة دي جدا.

19 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]



<< الصفحة الرئيسية